© 2020 - OSPARTS, Inc. All rights reserved.

OSPARTS Autójavító BT.     Márkafüggetlen autószervíz

Új szolgáltatásunk:

Állapotfelmérés - vásárlás előtti átvizsgálás

Használtautó vásárlásával mindenképp kockázatot vállalunk.   A vásárlást megelőző műszaki állapotfelméréssel tájékozódhat a jármű állapotáról, előéletéről és az esetlegesen szükséges javítások költségeiről.   Felkészült szerelőink műhelyünk diagnosztikai- és mérőműszerei segítségével átvizsgálják az autót, majd amennyiben szükséges árajánlatot adnak a szükséges javításokra.

A vizsgálat tartalma:
  • karosszéria vizsgálata,
  • motor, váltó, kipufogórendszer állapotának ellenőrzése,
  • elektromos rendszer, visszajelző műszerek ellenőrzése,
  • lengéscsillapítók vizsgálata,
  • folyadékok ellenőrzése.

Diagnosztika

A korszerű autók   összetett elektronikus rendszerekkel vannak felszerelve, melyek   meghibásodása akár a jármű mozgásképtelenségét is okozhatja, illetve a biztonságot veszélyeztetheti.

A hibák feltárása, diagnosztikája elképzelhetetlen megfelelően felkészített szakemberek és korszerű diagnosztikai műszerek nélkül. Szakembereink nagy tapasztalattal tudják megállapítani a hiba pontos okát és megtalálni   a legköltséghatékonyabb megoldást az elhárítására.

  • vezérlőegység (ECU) diagnosztika,
  • hibakód kiolvasás, törlés,
  • számítógépes hibamegállapítás,
  • gyújtási rendszer ellenőrzése.

Futómű szerviz

Autónk futóművét, felfüggesztéseit a mindennapi használat során – különösen a hazai utakon - különböző behatások érik, melyeknek hatására   megváltozhat a kerekek összetartása, dőlése, utánfutása.

Ez veszélyezteti a közlekedés biztonságát és fárasztóbbá teheti a jármű vezetését, ezért nagyon   fontos a megfelelő műszerekkel végzett futómű állítás.

A rosszul beállított futómű jobban igénybe veszi a futómű alkatrészeit (gömbfejek, kerékcsapágyak, rugók, lengéscsillapítók), rontja a gépjármű viselkedését (egyenesfutás, kanyarvételi tulajdonságok) és növeli az üzemeltetési költségeket.

Napjaink autóin az első és a hátsó futómű állítására is van lehetőség, ez alól a merev hátsóhidas gépkocsik kivételek.   Évente egyszer, illetve 10- 15.000 km-enként javasolt a futómű állítás, ekkor célszerű elvégeztetni a futómű átvizsgálását is.

A futómű vizsgálata és beállítása mellett vállaljuk a futómű javítását is:

  • lengéscsillapítók, rugók cseréje,
  • gömbcsukló csere,
  • lengőkar csere,
  • szilentek cseréje,
  • féltengely-csukló csere,
  • fékbetét csere, féktárcsa csere,
  • kerékcsapágy csere.

Autóvillamossági és autóelektronikai javítások

  • Akkumulátorok vizsgálata, töltés ellenőrzése.
  • Önindítók, generátorok javítása, karbantartása.
  • Gyújtás vizsgálat, beállítás és javítás.
  • Visszajelzők, műszerfalak javítása, fényszórók beállítása.
  • Ablaktörlők, ablakmosók és fűtések javítása.
  • Fedélzeti komputerek hibakiolvasása, törlése.
  • ABS, ASR, ESP rendszerek diagnosztikája, javítása.

Motor, fék és futómű - diagnosztika és javítás

  • Motordiagnosztika és hibakód kiolvasása diagnosztikai műszerekkel, benzines és diesel járműveken egyaránt.
  • Nagynyomású diesel és benzinbefecskendezős rendszerek szakszerű javítása, dízel injektorok bemérése, ultrahangos tisztítása és javítása.
  • Motorok és sebességváltók javítása, felújítása.
  • Olajcsere kiváló minőségű kenőanyagokkal, szűrők cseréje.
  • Fékállapot vizsgálat, fékjavítás, fékfolyadék csere.
  • Futómű diagnosztika, javítás, beállítás.
  • Gumiszerelés és centírozás.

Motorfelújítás

Szervizünk vállalja minden belsőégésű benzin- és dízelmotor felújítását.   A diagnosztizálás után a kiszerelt és szétszerelt motorblokkot átadjuk szerződött partnerünknek, aki elvégzi a szükséges műveleteket (fúrás, főtengely köszörülés, hengerfej nyomáspróba, síkolás), ezután műhelyünkben megtörténik a felújított egység összeszerelése és visszaépítése.   Vállaljuk bontott motorblokkok beépítését is.

  • motorblokk ki- és beszerelése,
  • hengerfúrás,
  • főtengely köszörülés,
  • hengerfejek felújítása,
  • hajtókarok felújítása,
  • motorblokk összefűzés,
  • bontott motor beépítése.

Gumiszerelés, centírozás

A gépjármű kapcsolatát az úttal a gumiabroncsok biztosítják. Az úttal érintkező jellemzően tenyérnyi felületen történik meg az erő átvitele az útra. A   gumik állapota alapvetően befolyásolja a menettulajdonságokat, így az Ön és családja biztonságát is.

A törvény által előírt minimum profilmélység 1,6mm, de   2mm alatt a használatuk már nem javasolt. A javasolt minimum profilméret nyári gumi esetén 3mm, míg téli guminál 4mm.   Kopott gumival – főleg nedves úton – romlik az irányíthatóság és megnő a fékút.   Emellett a használat során a gumikat érő erőhatások, ütések következtében megváltozhat a kerekek tömegelosztása. Ez a jelenség amellett, hogy kellemetlen rázkódást, kormányremegést okozhat megnövelheti a fékutat és ronthatja az útfekvést.

A kerekek centírozásával – melyet 15.000 km-enként javaslunk – megelőzheti a kellemetlenségeket.

Amennyiben új gumikra van szüksége, kedvező áron tudunk Önnek megoldást kínálni a gumik beszerzésére, szerelésére is!

Szervizünkben vállalunk gumiszerelést és centírozást is!

aaaaaaaaaaaaiii